poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Rozdział pięćdziesiąty



-Chcę chcę ! – odpowiedziała  Kuziak
-Dobra , dobra ..Anka jak tam ze zdjęciami ? – spytałam
-A no zrzuciły się na lapka . … Okej gotowe już . Paczajcie i podziwiajcie ..-powiedziała po czym podała nam laptopa .
O dziwo nie było nawet tak tragicznie . Sądząc po naszych wygłupach byłyśmy przekonane , że zdjęcia wyjdą rozmazane czy coś a tu taki suprise !
-Wera a ty i Magda wcześniej coś brałyście czy jak ? – spytał Bartman
-YYY…..Nie raczej nic  nie brałyśmy . Tak jakoś wygłupiałyśmy się i Anka zrobiła nam zdjęcia . – oznajmiłam
-Taa jasne – powiedział Pit
-Mhm….Oj no …A dobra szkoda gadać .Oglądajmy do końca nasze jakże dziwne foty – powiedziałam
Zdjęć było ponad 200 . Pani fotograf klikała foty kiedy tylko się dało . Gdy wszystkie zdjęcia zostały przez nas przejrzane mieliśmy zamiar oglądnąć jakiś film . Tym razem wybierali chłopaki . Puścili film z Jenifer Lopez  ,,Co z oczu to z serca ‘’ .  Można powiedzieć , że trafili w gust gdyż byłyśmy z Anką fankami aktorki , piosenkarki . Po skończonym seansie zaczęliśmy rozmawiać odnośnie zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia …
-Za 6 dni Wigilia macie już jakieś plany ? – spytała Magda
-Generalnie to tak – powiedział Pit
-Tak ? – spytałam
-Nie mówiłem ??? Jeśli nie to wybacz
-Wybaczam ..Dobra a jakie to plany ? – spytałam
-Więc wpadliśmy ze Zbigniewem na pomysł zrobienia wspólnej Wigilii . Co wy na to ? – powiedział Pit
-To genialny pomysł – potwierdziła Anu
-Wspólna to znaczy ? – zapytała Magda
-No że nasze grono plus Krzysiu z rodzinką i jak chcecie to wasze rodzinki . – powiedział Zibi
-Ooo…To fantastyczny pomysł – powiedziałam
-Zgadzam się – poparła Magda
-Czyli co zgadzacie się na taką Wigilię ?
-Tak – odparłyśmy chórem
-To jedno już z głowy , teraz drugie – powiedział Zibi
-YYyyyy jakie drugie ? Zbychu ja wiem tylko o pierwszym więc o co biega ?
-U kogo będzie kolacja u mnie w domu czy u ciebie ? – spytał Zbigniew
-No wiadome , że u ciebie – powiedział Cichy
-Serio ?
-Serio . Masz coś przeciwko ?
-Nie …
-Chłopaki to już sprawa załatwiona . Zaraz dzwonię do rodziców i cioci i ich zaproszę – powiedziałam
-Ja również zaraz zadzwonię – odparła Anu
- To skoro chłopaki wpadli na tak genialny pomysł i w ogóle to my musimy jakoś pomóc więc może coś upieczemy . Co o tym sądzicie dziewczyny ? – zaproponowała Magda
-Pewnie . – powiedziałam
-To jest oczywiste – oznajmiła Anu
-Dobra towarzystwo ja się zbieram do siebie do pokoju . Więc do jutra do śniadania . Baju – powiedziałam
-Do jutra – powiedzieli chórkiem
-Czekaj Wera pójdę z tobą – powiedział Pit
-Spoko …
Wyszliśmy z pokoju Magdy i udaliśmy się do mojego . Jak się zaczęłam domyślać Cichy chciał pogadać o świętach dokładniej to o Dniu Bożego Narodzenia .
-Powiedz mi może jak nie masz planów to wybralibyśmy się do moich rodziców w Boże Narodzenie . Co ty na to ? –spytał
-A to nie będzie ich na Wigilii ?
-Niestety nie …
-Szkoda . Ok możemy jechać .
-Dobra to jedno z głowy zostaje jeszcze kwestia prezentów .
-To znaczy ?
-Co komu kupić . . .
-Możemy pójść jutro do galerii to coś upatrzymy . Dołożę się finansowo , żeby te prezenty były ode mnie i od ciebie . Zgoda ?
-Jak chcesz … .Dobra już trochę późno będę się zbierał . Do zobaczenia o 9 . – powiedział po czym mnie pocałował i wyszedł 

 I mamy już 50 rozdział ! :) Bardzo się cieszę , że jesteście , czytacie i komentujecie ..
Wczorajszy dzień jak i poprzedni był powodem do dumy , bowiem Asseco obroniła tytuł Mistrza. Strasznie się cieszę ...Niestety smutne jest to , że Atom przegrał dwa razy z Dąbrowianką ;// No nic miejmy nadzieję że będzie lepiej ....Pozdrawiam :)

P.S.Trzecioklasiści trzymam za was kciuki . Good luck !  

2 komentarze: