sobota, 27 lipca 2013

Rozdział osiemdziesiąty ósmy



-Wejdźmy do mieszkania . Może jest pani głodna to zaraz coś przyszykuje – powiedziałam
-Dziękuję bardzo . – odpowiedziała
Weszliśmy i od razu zabrałam się za przyrządzenie czegoś na szybko . Na początek mogłam zaoferować herbatę lub kawę .
-Kawy ? Herbaty ? – spytałam
-Poprosiła bym herbatę
-A ty Zibi ?
-Wiesz możesz mi zrobić również herbatę . Malwina wyglądasz nie za dobrze później chyba odwiedzimy szpital .
-Nie , nie trzeba . Nic mi nie jest . Jedyne co to się prześpię i wezmę szybki prysznic jak można.
-Oczywiście . Czuj się jak u siebie . To poczekaj przyniosę pościel i ci pościelę oraz dam czysty ręcznik . Zaraz wrócę …-powiedział Zbyszek
Dobra dowiem się wreszcie kim ona jest ? Niech tu Bartman zaraz przyjdzie to pogadamy ..
Ugotowałam na szybko parę parówek , pokroiłam pomidora i gotowe . Wzielam jeszcze do koszyka dałam chleb i podałam na stół .
-Proszę – powiedziałam
-Dziękuję . A my się jeszcze nie znamy . Malwina jedyna kuzynka Zbyszka .
Jedyna kuzynka ? To co on nie miał w ogóle kuzynostwa płci żeńskiej . Pewnie sami kuzyni mu się trafili . Teraz to już mniej więcej wszystko rozumiem .
-Anna . Jestem narzeczoną Zbigniewa
-Jej to gratulacje . Miło mi cię poznać . A i słuchaj bardzo przepraszam za kłopot . Zwaliłam się wam na głowę ni z gruchy ni z Pietruchy .
-Nic nie szkodzi . Mi również miło poznać .
-O widzę , że wy się już znacie .- powiedział Zibi
-Tak . Właśnie gawędzę sobie z twoją narzeczoną .
-Dobra to wam na razie nie przeszkadzam . Zaraz wrócę
-Ok . Powiem ci że pamiętaj on nigdy cię nie skrzywdzi ani nie zawiedzie a jak coś przeskrobie masz mi powiedzieć ! – powiedziała
-Slyszałem ! – krzyknął z kuchni
-Cha cha … Myślę tak samo i dobrze wszystko ci powiem . – powiedziałam
Dziękuję ! Wiem już kto to . Powiem nawet , że z Malwiny to bardzo miła dziewczyna . Zastanawiam się tylko czemu nic wcześniej Zbyszek o niej nie mówił .

 Czy znacie jakieś fajne piosenki ? Potrzebuję jakieś by zasilić moją listę do pisania :D Łapcie kolejny ..

3 komentarze:

  1. no to db ze Malwina to jego kuzynka już myślałam że jakaś była dziewczyna albo coś i namiesza w ich związku :) super rozdział

    OdpowiedzUsuń
  2. myślałam tak samo, jak ''elmirka86''. Ale dobrze, że to tylko kuzynka. :D Wszystko OK, ale za krotki :/

    OdpowiedzUsuń