niedziela, 25 sierpnia 2013

Rozdział dziewięćdziesiąty piąty



Po obiedzie wzięłam szybki prysznic i byłam już gotowa do wyjazdu .Pociąg był o 20.  Ann na dworcu jeszcze nie było . Ehh…Jak zawsze .
-Jak uda mi się wszystko załatwić to dam ci znać-powiedział Pit
-A co załatwić? Nie ogarniam. Przepraszam.
-Wesele i te wszystkie formalności.
-AAaa…Okej. Jak coś to dzwoń
-Zadzwonię
Nadeszła wreszcie przyjaciółka. Znów 5 minut przed odjazdem. Rekordzistka .
Pożegnałyśmy się z naszymi narzeczonymi i wsiadłyśmy do pociągu. Planowany przyjazd był na 5 rano. Więc będą jakies dwie godziny odpoczynku przed treningiem.
W przedziale byłyśmy same. Na szczęście bo więcej miejsca i można swobodnie rozmawiać.
-Już nie mogę się doczekać aż pokażesz mi swoją suknię-powiedziała Ania
-Powiem ci , że ja też. Dopiero ma przyjść w wtorek. A ty masz już jakąś upatrzoną?
-Nie dlatego pomożesz mi w tym.
-Ok. Jutro po treningu pójdziemy.
Pół drogi generalnie gadałyśmy o planach i marzeniach , które raczej się nie spełnią.
Gdzieś koło drugiej w nocy zmorzył mnie sen. Dobre i to spać przez dwie godziny. Gdy się obudziłam przyjaciółka jeszcze spała. Nie miałam serca , ale niestety musiałam ją obudzić.
-Zaraz wtargnę do mieszkania i ide spać na te dwie godziny-powiedziała
-Cha cha ja też. Nie lubię tak mało spać
-Wiesz , że ja też. W ogóle , którą to my godzinę mamy?
-4:50 . Za jakieś dziesięć minut planowo powinnyśmy być.
-Obstawiam dzisiaj ciężki trening
-Czemu tak sądzisz?
-Bo dużo wolnego ostatnio było
-Fakt. Mecz z Bielskiem się zbliża
-Trzeba będzie się mocniej przyłożyć
-Ja się zawsze staram mocno trenować
-Nie tylko ty…Dobra patrz bo już będziemy wysiadać
Wzięłyśmy bagaże i wysiadłyśmy. Pożegnałyśmy się i każda pojechała do siebie. Za trzy godziny i tak się zobaczymy. 

Witajcie ,
Wróciłam i obóz uważam za bardzo udany. Dziś zaczęłam ogarniać bloga. Wiem że rozdział nie zaspokaja waszych smaków , ale niestety trzeba się dopiero wprawić . :D No nic ode mnie tyle.

2 komentarze:

  1. Prawda, nie zaspokaja naszych smaków, ale dobre i to :D
    Czekam na kolejny <3

    OdpowiedzUsuń