środa, 7 sierpnia 2013

Rozdział dziewięćdziesiaty pierwszy



Okiem  Anki :
-Czemu sprzątasz ? Goście będą czy co ?– spytała Malwina
-Dziś będzie   taka mała imprezka na twoją czesć , ze tak powiem .-odpowiedziałam
-Ooo…Bardzo mi miło . A kto będzie ?
-Hm…SURPRISE ! Nic ci nie powiem kto zaszczyci nas swoją obecnością .
-Osz ty …W  takim razie pomoge ci .
-Nie musisz . Jesteś gościem .
-Jakim tam gościem . Niedlugo członkinią twojej rodziny . Pomogę i  tyle w temacie .
-Stanowczość to u was Rodzinne ?
-Tak . To jak ?
-Niech już będzie moja krzywda .
Z pomocą Malwy mieszkanie pachniało czystością . Perfekcyjna Pani domu mogła by spokojnie przyjechać i zrobić test białej rękawiczki . Perfekcyjnie po prostu !
Okiem Zbyszka :
Skoro dziewczyny sprzątają pójdę na zakupy . Nie chcę im przeszkadzać . Dobrze , że się dogadują i znalazły wspólny język .
-Idę na zakupy .
-Ok . Listę masz na blacie w kuchni . Kup wszystko co napisałam . Nie zapomnij o czymś . –odpowiedziała Anu
-Nie zapomnę
Wsiadłem do swojego samochodu , zapuściłem muzykę  i pojechałem w kierunku ‘’ Lidla ‘’ . W radiu leciało ‘’Pożyczony’’ Sylwii Grzeszczak . Moje wsłuchiwanie się w piosenkę przerwał telefon – Mama .
-Słucham – powiedziałem
-Cześć tu mama .
-Wiem . Coś się stało ?
-Powiedz mi czy Ania lubi piernik ? Upiekłam  , ale nie wiem czy zje .
- Ona…
-Co ona ? Nie lubi ? W takim  razie  zrobię jeszcze szarlotkę z bitą śmietaną .
-Lubi piernik tak myślę . Z resztą nie wiem .Ja lubię . Co to za pytania normalnie ?
-Chcę być dobrą teściową co  nie ? Dobra ide piec do zobaczenia wieczorem .
-Okej
Też mi coś . Wymyśliła sobie , że dobrą teściową chce być . Baby , baby …..Anu nie jest aż taka wybredna  . Czasem się zdarzy , ale nie jest źle ….
Po 20 minutach chodzenia po sklepie , szukania produktów w końcu byłem już pod kasą . 

Dobra teraz mam do was dwa pytania : 
a) Ile chcecie  rozdziałów na blogu ?
b) Coś mało dostaję od was komentarzy a to nie pomaga w pisaniu -  wręcz przeciwnie pisanie wtedy idzie kiepsko . Proszę was abyście napisali czy wam się podoba blog . Jeśli nie to napiszcie co wam przeszkadza . Przyjmę wszelkie krytyki . Możecie to dla mnie zrobić i ocenić bloga ? 

Z góry dziękuję . Pozdrawiam ,
Weronika

10 komentarzy:

  1. Blog świetny, tylko proszę cię, nie stawiaj spacji przed znakami interpunkcyjnymi...

    OdpowiedzUsuń
  2. a) minimum 120 :D
    b) mi się wszystko podoba! Ale...... krótkie. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. a) jak najwięcej
    b) wszystko dobrze. pisz jak najwiecej

    wpadnij do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi sie baaaaaardzo podoba, a rodzialow jak najwieceej ;) pozdrawiam z Krakowa :*

    Angge

    OdpowiedzUsuń
  5. rozdziałów jak najwięcej :) i rzeczywiście mogą być dłuższe ;)

    OdpowiedzUsuń