piątek, 22 lutego 2013

Rozdział XXVII


Po chwili przyszła do mnie Anu . Obie zaczęłyśmy płakać . Chociaż od niespodziewanego wyjazdu Agaty upłynęło zaledwie parę godzin to nam się wydawało , że to cała wieczność minęła . Wyciągnęłam telefon i zaczęłam przeglądać moje zdjęcia z Agą . Po 15 min siedzenia, płakania i oglądania zdjęć stwierdziłyśmy z Anią , że wrócimy na górę . Najpierw musiałyśmy iść do pokoju ogarnąć się troszkę , gdyż makijaż spłynął nam całkiem .
-Gdzie byłyście ? Czemu płakałyście ? –zapytała ciocia
-Byłyśmy na dole . Musiałyśmy się przewietrzyć . Nie płakałyśmy po prostu coś nam wpadło do oka . – powiedziałam
-Wera chodź musimy się ogarnąć . Zaraz wrócimy . – powiedziała Anu i poszłyśmy do pokoju odświeżyć makijaż .
Przyszła do nas Magda .
-Dziewczyny co jest ? Przecież widzę po was , że płakałyście …- powiedziała
-Po prostu tak jakoś nam się przywołały wspomnienia z Agą . Nadal nie mogę zrozumieć dlaczego wyjechała i po co . – powiedziałam
-Rozumiem was . Pewnie miała jakiś ważny powód. A teraz chodźcie to wam pomogę z tym makijażem . – powiedziała
-Dziękujemy jesteś kochana … - powiedziała Anu
Z pomocą Magdy szybko uporałyśmy się z makijażem . Po skończonej pracy usiadłyśmy sobie na kanapie i zaczęłyśmy takie pogaduchy .
-Anu a powiedz mi czy to prawda , że umiesz robić śliczne zdjęcia ?? Wera mówiła..-powiedziała Magda
-Nie wiem czy takie śliczne zdjęcia ale robić umiem .  – odpowiedziała Anu
Do pokoju zaglądnął Igła .
-Czy ja dobrze słyszałem ? Anu fotograf ? –zapytał
-Tak Anu rewelacyjny fotograf . – powiedziałam
-Ojj Weraa już nie przesadzaj . Igła i tak robi ładniejsze foty . – powiedziała
-Eeee…Ty też na pewno robisz ładne foty . A masz jakieś zdjęcia to z chęcią oglądnę . – powiedział
-Mam , ale na fejsie Werka też ma . Jej to normalnie nie poznacie . – powiedziała Anu
-To włączcie facebook-a .Poczekajcie to zawołamy resztę towarzystwa . – powiedział Igła i zawołał moją ciocię , Pita i Zibiego .
Zaczęliśmy oglądać zdjęcia robione przez Anu . Chłopaki byli zaskoczeni jej umiejętnościami fotograficznymi . Tak jak mówiła nie poznali mnie na zdjęciach .
-A czy masz może przy sobie aparat Ania ? –zapytała Magda
-Mam …Zawsze go biorę jak przyjeżdżam do Werki . –odpowiedziała
-No to co chłopaki idziemy na sesję zdjęciową do pani fotograf Anu ? –zapytał Zibi
-Takk i oczywiście chcę mieć foto z  modelką Werką . – powiedział Pit
-Hahahha Piter nie przesadzaj . Żadną modelką nie jestem  tylko siatkarką – powiedziałam
-Dobra niech ci będzie . Siatkarką – powiedział
-Piotrek weź się już tak nie podlizuj . Ja też chcę mieć z nią zdjęcie – powiedział Zibi
-Ejejejejejj …. Musicie poczekaj ja będę miała pierwsza z nią zdjęcie .Prawda Nika ?- powiedziała Magda
-Prawda , Prawda . Tylko Anu jeszcze nie powiedziała , że nam zdjęcia porobi . – powiedziałam
-Więc jak Anu ? – zapytał Zibi
-No dobra , skoro tak nalegacie . To mogę porobić , ale gdzie? – zapytała Ania
-Hm…. Ciociu znasz jakieś takie miejsce ? – zapytałam
-Nie wiem …Możecie na przykład iść w kierunku plaży i tam w tym lasku moglibyście zrobić sobie zdjęcia . Ja się kolacją zajmę . A co chcecie ? – zapytała
-Naleśniki ! – odpowiedzieliśmy chórem
-IIiii sernik ! – powiedziałam
-Oki …To ja idę się zająć przygotowaniami . – powiedziała Ciocia i wyszła do kuchni .
-Jak się ubieracie dziewczyny ? –zapytała Magda
-Ja chyba w moją ulubioną turkusową sukienkę .- powiedziałam
-A ja w kremową ! – powiedziała Anu
-Madzia jak chcesz to ci mogę jakąś pożyczyć . Jaki kolor chcesz ? – zapytałam
-A masz może czerwoną ? –zapytała
-A mam …. Proszę . Może być taka ? –zapytałam
-Może …To co dziewczyny przebieramy się . – powiedziała Magda
-Przepraszam was , ale może pójdziecie pomóc cioci w pieczeniu sernika ? –zapytała Ania siatkarzy
-Oki…Już wam nie przeszkadzamy . – powiedział Zibi i wyszedł z chłopakami do kuchni 
-Dziękujemy . – powiedziałyśmy....

2 komentarze: