piątek, 22 lutego 2013

Rozdział XXVIII


Gdy chłopaki wyszli zaczęłyśmy się przebierać . Jak zwykle to ja  najdłużej się szykowałam .
-I jak podoba się ? –zapytała Magda
-Oj podoba i to bardzo . Anu śliczna sukienka . –powiedział Zibi
-Dziękuję . – odpowiedziała
-To co idziemy ? –zapytałam
-Tak , pewnie tylko musimy na Igłe poczekać . – odpowiedział Pit
-A gdzie Igła ? – zapytała Magda
-Zaraz przyjdzie . Żona do niego dzwoniła . – powiedział Zibi
-Noo już jestem – powiedział
-Wreszcie – zaśmiał się Pit
-Możemy już iść ?- zapytała Anu
-Tak . Chodźmy – powiedzieli chłopaki
Wyszliśmy z mieszkania i poszliśmy w stronę deptaka. Nie obyło się bez rozdawania autografów i zdjęć z fanami które robiła Anu . Po 20 minutach doszliśmy na polanę w lasku . Najpierw zdjęcia robił libero .
-Dziewczyny stańcie sobie tutaj .- powiedział
-Okii…-powiedziałyśmy i stanęłyśmy tam gdzie kazał ł fotograf
-Więc uśmiech – powiedział i narobił kilka zdjęć
-Dobra to ja teraz chcę zdjęcie z Anu – powiedział Zibi
-Ze mną ?- zapytała zdziwiona
-Tak z tobą . No chyba , że nie chcesz mieć ze mną zdjęcia …- powiedział
-Chcę – powiedziała
-To stańcie sobie tutaj – powiedział libero
-No to uśmiech Anu – powiedział Zibi
-No uśmiecham się przecież …-powiedziała
-To może , aby nie tracić czasu to mogę ci Wera zdjęcia porobić . Chcesz ? – zapytała Madzia
-Jasne możesz porobić . – powiedziałam
-A czy ja do tych zdjęć mogę się dołączyć ? – zapytał Pit
-Pewnie..-powiedziałam …..


Miałam już dziś nie dodawać , ale zostałam zmuszona przez moją przyjaciółkę . Siatkarskich życzę ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz