poniedziałek, 25 lutego 2013

Rozdział XXXI


-Pewnie, że możesz . Kłopotu nie robisz . Teraz  wybaczcie , ale ja pójdę się przebrać i umalować . – powiedziała
-Madzia a może  ty też zostaniesz ? Oglądniemy sobie jakiś film . Najemy się sernikiem a jutro go spalimy na treningu . Co ty na to ? – zapytałam
-Ty wiesz , że to świetny pomysł . Zrobimy sobie babski wieczór . Tylko będę musiała najpierw po rzeczy na trening chyba skoczyć . – powiedziała
-A my to co ? Też się dołączamy do wieczoru . – powiedział Zibi
-Wybaczcie , ale ja nie . Ja będę się zaraz zbierał do hotelu do chłopaków . Trener chce ze mną rozmawiać .- powiedział Igła
-Madzia , Anu co myślicie o pomyśle atakującego ? – spytałam
-No nie wiem , nie wiem …. A masz jakiś oddzielny pokój dla nich ? –zapytała Magda
-Jest jeden wolny . Czyli co zostają ? Może lepiej niech zadecyduje Ania . - -powiedziałam
-Mi tam obojętne . To niech zostaną będzie zabawniej . – odpowiedziała
-Pit myślę , że zostajesz ? – powiedział Zibi
-Pewnie . Przecież nie zostawię cię tu z dziewczynami . – powiedział
-No to impreza Anka się dopiero zacznie – powiedziałam
-Hhaahhaa taa pewnie – powiedziała Anu
-Towarzystwo tak jak mówiłem będę się już zbierać . Więc do zobaczenia jutro na treningu o 9 . A że tak zapytam Zbychu kiedy my mamy zaplanowany powrót do Rzeszowa ? –zapytał libero
-Tyy to już za dwa dni ! – odpowiedział Zibi
-Tak szybko ? – zapytałam
-No niestety . Teraz to my do Rzeszowa zapraszamy .To miłej zabawy . Paa – powiedział Igła i wyszedł .
Mieliśmy zamiar oglądnąć jakiś film . Przyniosłam pudełko z masą płyt . Wybór był trudny .
-Więc co oglądamy  ? – zapytałam
-Horrory ! – wykrzyknął Zibi
-Zbyszku wybacz , ale dziś ja wybiorę film . W końcu to moje święto nie ? –spytała Anu
-No dobra …To dziś Anka wybiera film . Niech jej będzie – powiedział atakujący
-Wybrałaś już jakiś ? –zapytała Magda
-Tak …-odpowiedziała
-Więc co puszczamy ? – spytałam
-,,LOL’’ ! – wykrzyknęła solenizantka....


Udało mi się napisać rozdział wcześniej . Niestety tylko taki krótki ;/// . W czwartek obiecuję bardzo długiiiiii.......Życzę miłego tygodnia .

P.S.Dzisiaj A.Anastasi ma ogłosić listę zawodników . Kogo najbardziej chcielibyście zobaczyć w reprezentacji ? 




1 komentarz:

  1. JA OCZYWIŚCIE IGŁE I WINIARA
    ZAPRASZAM DO MNIE NA
    http://wlochy-to-moj-nowy-dom.blogspot.com/
    POZDRAWIAM
    WINIAROWA:)

    OdpowiedzUsuń