sobota, 2 marca 2013

Rozdział XXXII



-No dobra niech wam będzie – powiedzieli chłopaki
-I tak nie macie innego wyboru , gdyż ja tu rządzę . – powiedziała Anka
-Hahhahaaa ojj Anu, Anu.. – powiedziałam
-What ? – zapytała
-Nie no nic ..Dobra teraz cii…Zaczyna się – powiedziałam
-Ołkejj..-odpowiedziała Anu
Film był genialny . Oglądałyśmy go z Anią po raz setny i tak go uwielbiałyśmy . Po filmie stwierdziliśmy , że możemy oglądnąć jeden odcinek serialu ,,Komisarz Alex’’ . Nim się obejrzeliśmy była godzina 23.Wieczór filmowy trzeba było już zakończyć i iść spać bo trening o 9 rano .
-Chodźcie chłopaki pokażę wam wasz pokój . – powiedziałam i zaprowadziłam ich do pokoju. Później poszłam rozłożyć wersalkę dla Magdy . Myśmy spały z Anu w ,,moim’’ pokoju . Ja na materacu ona na łóżku .
-Dobranoc wszystkim ! – powiedziała Magda
-Wzajemnie – odpowiedzieliśmy
Gdzieś koło godziny 24 pogasiliśmy światła . Chłopaki chyba już spali . Magda też . Ja nie mogłam zasnąć . Anu również .
-Wera – powiedziała
-Tak –odpowiedziałam
-Nie mogę zasnąć a ty ?
-Ja też….
-Mam pomysł
-Jaki
-Chodźmy po cichu zrobimy sobie kakao i będziemy gadać
-Oki..
Poszłyśmy po cichu do kuchni . Zrobiłyśmy sobie kakao . Przyszedł do nas Pit , który też nie mógł zasnąć .
-Ja też poproszę . – powiedział
-A co ty nie śpisz? Myśmy myślały , że śpicie – odpowiedziałam
-Zbyszek śpi . Ja nie–odpowiedział
-Mam nadzieję , żeśmy cię nie obudziły – powiedziała Anu
-Niee…nie mogę zasnąć..- powiedział
-Proszę – powiedziałam i podałam mu kubek kakao
-Dziękuje – odpowiedział
-Jeśli się nie pogniewasz to my pójdziemy na pogaduchy tam do  pokoju . – oznajmiła Anu
-Ok….A czy mogę pójść z wami ? –zapytał
-Ja nie mam nic przeciwko a ty Wera ? – powiedziała Anka
-JA też nie …- odpowiedziałam
-No to chodźmy – powiedział
Poszliśmy do pokoju . Długo rozmawialiśmy , plotkowaliśmy i śmialiśmy . Koło 2 nad ranem zasnęliśmy . Ja z Anu na łóżku a Pit na materacu . O godzinie 7:30 obudził nas budzik .
-O matko , która to godzina jest ? –zapytałam
-Jest 7 : 30 – odpowiedziała Anu
-Czemu tak wcześnie budzik ustawiłyście ? –zapytał Pit
-Żeby się wyrobić na trening – oznajmiłam
-W ogóle to dzień dobry – powiedziała Anu
-Dobry , dobry – powiedział
-No..-odpowiedziałam
-Wiecie co zgłodniałam może pójdziemy już na śniadanie ? –zaproponowała Anu
-Świetny pomysł . – odpowiedziałam
Ku naszemu zdziwieniu Magda i Zibi byli już na nogach , ba nawet śniadanie przygotowali .
-Dzień dobry wszystkim – powiedziała Madzia
-Dobry – odpowiedzieliśmy
-Pit a ty żeś gdzie był ? –zapytał Zibi
-Aaa…u dziewczyn – odpowiedział
-I tak be ze mnie ?- zapytał Zibi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz