czwartek, 14 marca 2013

Rozdział XXXV


-Powiedz mu by moje rzeczy też wziął – powiedział Pit
-Ołkej … To poczekajcie ja zaraz wrócę . Pójdę zadzwonić – powiedział Zibi
-Pójdę z tobą – powiedział Pit po czym poszli do pokoju obok .
W pokoju zostałam ja , Magda i Anu . Musiałyśmy się zachowywać cicho , gdyż ciocia spała .
W czasie czekania na siatkarzy zaczęłyśmy się pakować na trening . Minęło ok.5 min i już byłyśmy spakowane . Magda miała  spakowane rzeczy wcześniej
-Hm..Ciekawe co oni tak długo rozmawiają z Krzyśkiem – powiedziała Anka
-Ciekawe , ciekawe . Ej bo tak sobie pomyślałam , że skoro jutro chłopaki wyjeżdżają to może wybierzemy się dziś na jakiś koncert na przykład . Co wy na to ? –zapytałam
-Ty wiesz , że to genialny pomysł . Tylko na czyj koncert by tu iść ? –zapytała Magda
-Może Juli ? – zaproponowałam
-Mi tam pasuje – powiedziała Anka
-Może być Juli . To ja się dowiem o której i gdzie – powiedziała Magda
-Spoko . Dobra to teraz powiedzmy im o naszym pomyśle – powiedziałam
-O jakim pomyśle ? – zapytał Zibi
-No bo skoro jutro już wyjeżdżacie to wpadłyśmy na pomysł by iść dziś na koncert Juli . Co wy na to ?  - zapytała Magda
-To świetny pomysł – powiedział Zibi
-Dokładnie – potwierdził Pit
-No to jeszcze będziemy musieli powiedzieć Krzyśkowi – powiedziałam
-Ja mu zaraz napiszę – powiedział atakujący
-Wera , Magda a w co my się ubierzemy ? –zapytała Anu
-Ty wiesz , że nie mam bladego pojęcia – powiedziałam
-Możemy pójść do galerii po treningu – powiedziała Magda
-Pójdziemy z wami – powiedział Pit
-Ołkejj…Ej dobra idziemy bo za 30 min trening . – powiedziałam
Wzięłyśmy torby i wyszliśmy z mieszkania . Po drodze wszyscy się paczyli na Anu i Bartmana , którzy trzymali się za ręce . Na hale dotarliśmy w 15 minut . Przed halą czekał na nas Igła .
-No wreszcie dotarliście ..Czekajcie czemu ci się za rękę trzymają . Co mnie ominęło ? –zapytał…


Czemu tak mało komentujecie ? Czy jest coś co mam zmienić na blogu ? 

Tak a pro po to zapraszam na stronki : 
 http://www.facebook.com/CoJakCoAleSiatkarzyToMyMamyNajprzystojniejszych

http://www.facebook.com/MilosciNieMaJestAssecoResovia


P.S. Polecam tego bloga ----->  http://walcze-bo-warto.blogspot.com/




4 komentarze:

  1. zajebisty blog! pisz więcej i częściej!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oki...Postaram się jutro napisać dłuższyyy :)

      Usuń
  2. Hey ;D
    http://walcze-bo-warto.blogspot.com/2013/03/trzy_15.html pojawiła się trójeczka, więc serdecznie zapraszam do czytania :) I do komentowania, również :D
    Pozdrawiam poziomkowa! ;)

    i dziękuję za polecenia bloga! ;*

    OdpowiedzUsuń