poniedziałek, 25 marca 2013

Rozdział czterdziesty drugi


-Ahammm…..Ja niestety muszę iść do swoich zajęć , praca cały czas ….Proszę czekać lada moment się zjawi .. – powiedziała dziewczyna
-Kto się zjawi ? – pytał Ignaczak
-Moja mama – odpowiedziała Anu
-Hahahahahaa – wybuchliśmy śmiechem
Chłopaki nadal chcieli się dowiedzieć co my kombinujemy . Czekaliśmy już dobre 5 minut . Nagle poczułam , że mi telefon wibruje . Dzwoniła ciocia . Musiałam szybko wyjść z tego  pomieszczenia , gdyż towarzystwo w nim przebywające było strasznie głośne .
-Słucham
-Wera o której wrócicie ?
-Nie mam pojęcia ciociu . A co stało się coś ?
-Nic się nie stało . Po prostu się pytam , bo nie wiem na którą szykować kolację .
-Kolację ?!
-No a co ty myślałaś . Głodni przyjdziecie po tym koncercie .
-No to poczekaj spytam się czy chcą iść na kolację
-Oki..
Wchodząc z powrotem do pomieszczenia umilkły rozmowy . Ta sama sytuacja zdarzyła się już trzy razy ! Ciekawość zżerała mnie coraz bardziej . Wydawało mi się  , że oni wszyscy spiskują przeciwko mnie .
-Nie przerywajcie sobie pogaduszek …- powiedziałam
-Yyy…my nic nie rozmawialiśmy – powiedziała Anu
-Mhmm…..Dobra ciocia się pyta czy idziecie do nas na kolacje .
-A idziemy – odpowiedział Zibi
-Tak , tak – potwierdziła reszta
-No , a na którą ma ją ciocia  przygotować ? – spytałam
-Jest 21 ….No to może tak na 22 ? – powiedziała Magda
-Niech będzie …-powiedziałam i wyszłam znów z tego pokoju
Przekazałam cioci informacje . Zaczęłam się zastanawiać o czym oni mogli tak rozmawiać . Hm….jest opcja , że znów coś wygarnęłam nie tak . Jak to mówi do mnie ciocia ,, Ty najpierw mówisz a później myślisz ‘’ . Stałam tak chwilkę przed drzwiami rozmyślałam a tu nagle w moją stronę nadchodzi moja idolka – Jula .
-Witaj .. Czy to ty jesteś siostrzenicą koleżanki mojej mamy ? – spytała
-Tak . To ja . –odpowiedziałam
-Miło mi cię poznać . Julita w skrócie Jula
-Wiem …Jestem twoją fanką . Weronika .
-Mama mi mówiła , że tu jeszcze siatkarze i siatkarka ma być .
-Tak i jeszcze moja przyjaciółka . Są tutaj w tym pokoju .
-No to chodźmy do nich
-Oki
Weszłam z artystką do pokoju . Chłopaki oniemiali  z wrażenia , a dziewczyny zaczęły się z nich śmiać . Najpierw Jula się im przedstawiła . Później zaczęła się dopytywać jak nam się podobało na koncercie .
-Jeśli mogę to proszę o wysłanie mi zdjęć z dzisiejszego koncertu . Widziałam jak pan latał z tym aparatem . – powiedziała
-Ojj tam zaraz latał . Fotografowałem dwie cudne pary zakochanych  . Oczywiście , że prześlę proszę tylko o jakiś kontakt . – powiedział Igła
Przyznam że bardzo fajnie nam się rozmawiało . Na prośbę artystki libero naklikał jeszcze parę fotek . Niestety , ale nasza rozmowa nie mogła trwać wiecznie . O 22 Jula się z nami pożegnała . Wcześniej wymieniła się z nami numerem telefonu ….
Po spotkaniu z piosenkarką pojechaliśmy do mieszkania cioci na kolację . Koło 23 Magda wraz z chłopakami wyszła ode mnie z mieszkania . Znów trening jutro o 9 . Chłopaki musieli się jeszcze spakować . Jutro już wyjeżdżali . Wraz z Anu posprzątałyśmy po kolacji a później poszłyśmy do pokoju .
-Wera myślisz , że spotkamy się jeszcze z chłopakami jak stąd wyjadą ?
-Na pewno . Tym bardziej , że ty z Zibim jesteś więc pewnie będzie cię odwiedzał
-No wiem , ale popatrz gdzie Rzeszów a gdzie Sopot . To przecież cała Polska do przejechania . Rzadko będziemy się wszyscy widywać . Co jeśli nasza przyjaźń się rozpadnie ?
-Nie myśl o tym  . Póki co chłopaki już nas zaprosili na mecz na niedziele . Pamiętaj , że nasza przyjaźń przetrwa choćby nie wiem co …
-Obyy…..Oczywiście na mecz jedziemy ?
-Pewnie !
-To dobrze bo ty nawet nie masz pojęcia jak ważny jest ten mecz
-Ejjj….Dobra mam już dość tych tajemnic . Coś ty wykombinowała ?
-Yyy…nic dowiesz się w niedzielę
-No , ale to dwa dni jeszcze ..

Dziękuję za wczorajsze 500 wyświetleń . Jesteście wspaniali ! <3 Życzę miłej nocy ...Siatkarskich :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz