sobota, 16 marca 2013

Rozdział XXXVII


Walkę o trzecie miejsce była pomiędzy Dorotą a Izą . Mecz wygrała drużyna Bełcik . Teraz my podjęliśmy chyba najtrudniejszy mecz , chociaż wygraliśmy z Kiki pierwszy mecz to trochę się go obawiałam . Przeciwnicy zdążyli się bardziej rozegrać . Set pierwszy na korzyść drużyny Eriki . Drugiego seta wygraliśmy . Było 1 : 1 w setach więc musieliśmy grać jeszcze jednego . Z początku przegrywaliśmy , ale wzięliśmy się w garść i powoli odrabialiśmy punkty . Było 23 : 22  . Anu weszła na zagrywkę. Piłka weszła w boisko . Znów zaserwowała , ale tym razem niestety Mariola wybroniła piłkę , Lukas rozegrał do Paula a ten zaatakował . Na szczęście u nas Madzia odebrała piłkę , ja wystawiłam do Bartmana a ten skończył akcję . Ostatni . Anka serwuje . As serwisowy . Wygraliśmy .
-Paczaj Wera jakie dziś zaserwowałam asy serwisowe
-Genialne…Gratulacje .
-Jeszcze nigdy mi się tak nie udało , żeby zaserwować tak dwa razy w jednym meczu .
-Pokazałaś swe oblicze ….
-Hahahha tak .
-Z wyglądu drobna ,   ale na boisku to ładujesz asy serwisowe i torpedy .
-Wiesz ma się to coś
-Tak . Taką wyjątkową trzeba się urodzić
-Oczywiście
-Dobra Anu chodźmy podziękować Madzi i  chłopakom za grę .
-Ołkejj…. Przy okazji podziękujmy jeszcze Kiki .
-Tak – powiedziałam po czym poszłyśmy do naszej drużyny .
Po skończonym turnieju przyszedł trener . Pogratulował wszystkim drużynom i oznajmił , że w niedzielę czyli za trzy dni zagramy sparing z Muszyną . Cieszyłam się z tego sparingu , tym bardziej że trener powiedział iż na boisko wpuści mnie i Anu . Chociaż w Atomie trenujemy od jakiś dwóch tygodni to nie przypuszczałyśmy , że trener wpuści nas na boisko . Po informacji trenera poszliśmy do szatni . Magda szybko się przebrała i pojechała się dowiedzieć  jakiś  informacji o koncercie , a później miała do nas dojechać . My natomiast z Anu i chłopakami wybraliśmy się do galerii . Na pierwszy plan poszliśmy do naszego ulubionego sklepu czyli do New Yorkera lecz niestety nie znalazłyśmy tam żadnych sukienek. Wyruszyliśmy w kierunku H&M . Tam też nie było sukienek . Ostatnia nasza nadzieja była w Reservedzie . Na szczęście było kilka sukienek . Najbardziej do gustu przypadła mi sukienka z cekinami w odcieniu ekri . Anu znalazła sobie różowo czarną w koronkę . Magda natomiast zagustowała w białą sukienkę z czarnym kołnierzykiem . Poszłyśmy do przebieralni zmierzyć nasze zdobycze .
-I jak ? - zapytała Anu
-Przepięknie . Kupujesz – powiedział Zibi
-Oki ..No to teraz pójdziemy dopasować jakieś buty – powiedziała i poszła się przebrać .
-Zaczyna się – powiedział Igła
-Słyszałam – powiedziała Anu
Później pokazała się Magda . Wyglądała rewelacyjnie w tej sukience . No to teraz ja pomyślałam i pokazałam się w swojej sukience .
-Iii ? – spytałam
-Olśniewająco – powiedział Pit
-Dokładnie – powiedziały dziewczyny
-Więc kupuję – powiedziałam i poszłam się przebrać .
Po zakupach w Reserved poszliśmy do CCC z myślą , że tam dopasujemy jakieś buty . Znalazłyśmy na szczęście parę par . Ja sobie zmierzyłam szpilki w kolorze przybliżonym do ekri . Magda mierzyła biało czarne szpilki , a Anka czarne . Po krótkim namyśle zdecydowałyśmy się na te buty . Więc stroje miałyśmy już gotowe .
-Więc Madziu czego się dowiedziałaś ? – spytałam
-Koncert jest dziś o 20 w tym klubie co byłyśmy na imprezie gdzie się poznałyśmy .
-Będziesz musiała nas zaprowadzić – powiedział Igła
-Spoko – odpowiedziała Magda
- Madzia przychodzisz  do mnie wcześniej ? –zapytałam
-Pewnie
-Więc skoro koncert jest o 20 to my przyjdziemy po was o 19 . Pasuje ? –spytał Bartman
-Pasuje , pasuje . Tylko ubierz się jakoś pod kolor mojej sukienki – powiedziała Anka
-Dobra , coś wymyśle . – powiedział
-No to co chłopaki to my już idziemy . Musimy jakieś koszule dopasować – powiedział Pit
-Ołkii . To do zobaczenia . – powiedział Zibi i pocałował Anu  w policzek
-Papa – odpowiedziałyśmy chórem
-Ja też już zmykam . Przyjadę do was o 16 . Do zobaczenia – powiedziała Magda po czym wyszła z galerii . 


Późno za co przepraszam . Widzę , że z naszego konkursu nici . Szkoda . No nic może jeszcze kiedyś jakis konkurs będzie . Na razie życzę miłej nocy . Dobranoc .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz