sobota, 9 marca 2013

Rozdział XXXIII


-Bez ciebie bo ty spałeś . – odpowiedział
-No to trzeba było mnie obudzić . A co robiliście ? – zapytał ZB9
-Piliśmy kakao , które zrobiła Wera i rozmawialiśmy – powiedziała Anu
-O czym rozmawialiście ? Przyznać się – powiedziała Magda podając kanapki z serem żółtym i pomidorem .
-O wszystkim  . Głównie to o siatkówce .  – odpowiedziałam
-Smacznego życzę – powiedziała Anu
-Wzajemnie – odpowiedzieliśmy chórem
-Mmmmm….Pycha – powiedziałam
-hahaha wiem , bo to ja je robiłam – odpowiedziała Magda
-Skromna jak zawsze – odpowiedział Zibi
-Pewnie – powiedziała
-Ja już dziękuję – powiedziałam
-I ja – odpowiedziała Anka
-Proszę – odpowiedziała Madzia
-Wybaczcie , ale pójdę do pokoju . Idę sprawdzić Facebooka . Anu idziesz ? –zapytałam
-Tak – odpowiedziała po czym poszłyśmy do pokoju . Zalogowałyśmy się najpierw na mój profil a tam mnóstwo powiadomień . Wszystkie dotyczyły naszych zdjęć .
-Ej paczaj na ten komentarz – powiedziałam
-Na który ? –zapytała
-Na ten
-Co ??!!! - krzyknęła
-Co się stało ? –zapytała Magda , która wbiegła do pokoju po tym jak usłyszała krzyk Anki.  
-Pacz …Ile komentarzy jest pod zdjęciem . – powiedziała
-Jakich ? –zapytała Magda
-Że ja i Zibi jesteśmy parą ! – powiedziała
-uhuhu…-odpowiedziała Magda
-Nie przejmuj się .– powiedziałam
-No , ale paczaj nie tylko pod moim zdjęciem są te komentarze – powiedziała…



Przepraszam za moją długą nieobecność . Postaram się to teraz nadrobić . Siatkarskich :)

1 komentarz: