niedziela, 24 marca 2013

Rozdział czterdziesty pierwszy



-No powiedzcie nam !Prosimy – nie dawali za wygraną
-Nie i koniec .– powiedziałam
-Niech wam będzie – odpowiedzieli
-A ty co tam masz Krzysiu w tej torbie ? – spytała Magda
-A co on może dźwigać ? Oczywiście , że swój ukochany sprzęt z którym się nie rozstaje  czyli aparat – odpowiedział Zibi
-No co zdjęcia wam będę robił gołąbeczki – powiedział
-Hahaha tylko go nie zgub – powiedziałam
-Nie zgubię
- Dobra chodźmy już bo się spóźnimy – powiedziała Anu
Wyszliśmy z mieszkania i poszliśmy na przystanek tramwajowy . Stwierdziliśmy , że nie opłaca się nam jechać na dwa samochody . Po za tym nie było by tyle zabawy , gdyż nie jechalibyśmy wszyscy razem . Nie obyło się oczywiście bez rozdawania autografów i robienia zdjęć . Chociaż dziś wyjątkowo to nie chłopaki rozdawali grafy tylko Anu , Magda i ja. Fajnie , że chociaż dla mniejszości jesteśmy rozpoznawalne jako zawodniczki Atomu tym bardziej , że rzadko jesteśmy wpuszczane na boisko ba jak na razie ani razu nie grałyśmy w pierwszej szóstce  ….
Po około 30 minutach drogi dotarliśmy do klubu . Podeszliśmy bliżej sceny . Ludzi nie było jeszcze tak dużo więc jakoś się dopchaliśmy . Wybiła godzina 20 . Artystka punktualnie weszła na scenę . Na przywitanie zaśpiewała moją ulubioną piosenkę czyli ,, Za każdym razem ‘’ . Nie obyło się bez naszego śpiewania . Chłopaki patrzyli się na nas z  niedowierzaniem  gdyż znałyśmy dokładnie każde słowo piosenki . Po tej piosence były  kolejne fantastyczne utwory a mianowicie ,, Nie zatrzymasz mnie ‘’ , ,,Chociaż ten jeden raz‘’ i ,, Obiecaj ‘’ . Po wykonaniu tych piosenek była 5 minutowa przerwa dla piosenkarki .
- I jak podoba się ? – spytała Magda
-Tak jest genialnie – powiedziałam
-Dokładnie – potwierdziła Anu
-Anu a co ty na to byśmy zatańczyli przy jakimś utworze ? – zaproponował Zibi
-Możemy , ale to jak będzie moja ulubiona piosenka – powiedziała
-A jaka to piosenka ? – spytał atakujący
-,,Błądzę’’ – odpowiedziała
-Ołkej…To poczekajcie ja zaraz wrócę ..Igła ty możesz jakieś foty porobić – powiedział Zbychu i odszedł gdzieś
-A tego gdzie niesie ? – spytała Anu
-Nie wiem … Ale o uśmiech proszę – powiedział Igła i zrobił parę zdjęć
Po 3 minutach wrócił do nas Zibi . Zaraz po jego przyjściu na scenie pojawiła się artystka . Drugą część koncertu zaczęła od krótkiego przemówienia : ,, No to zaczynamy drugą część koncertu od piosenki ,, Błądzę ‘’ ze specjalną dedykacją dla Ani …’’
-To twoja sprawka ? – zapytała Anu
-Tak…Czy mogę prosić Panią do tańca ? – zapytał Zibi
-Yhym… - powiedziała i poszła tańczyć
-Panie fotografie proszę iść robić zdjęcia tej cudnej parze – powiedziała Magda
-Już lecę ! – powiedział Igła
Byłam zadowolona ze szczęścia Anki . Ona i Zibi pasowali do siebie . Nie wiem czemu , ale większość ludzi patrzyła się bardziej na Krzyśka niż na piosenkarkę , gdyż wszędzie go było pełno . Wszystko zaczął uwieczniać na fotografiach…
-A ty Wera chcesz zatańczyć ? – zapytał Pit
-Wiesz co raczej nie bardzo , ponieważ nie umiem tańczyć – powiedziałam
-Ja też nie , ale co tam . Chodź – powiedział
-No idź – poparła go Magda
-Ołkej..To idę – powiedziałam
Nie wiem czemu , ale dałam się namówić na ten jeden taniec . Widząc mnie tańczącą z Pitem Anka zaraz odwróciła ze swoim partnerem głowy w moim kierunku , zaczęli coś szeptać aż w końcu zawołali Igłę , który zaczął fotografować mnie i Cichego . Powoli zapomniałam , że nie umiem tańczyć . Przyznam , że tak nam się dobrze tańczyło że przetańczyliśmy kolejne trzy piosenki . Niestety , ale koncert dobiegał ku końcowi . Ostatnią wykonaną piosenką była ,, Obiecaj ‘’ .
Po koncercie , podeszliśmy pod bar i czekaliśmy na młodą dziewczynę . Faktycznie przyszła i poznała Magdę . Zaprowadziła nas do jakiegoś pomieszczenia . Kazała nam usiąść i czekać .
-Dobra teraz nam możecie powiedzieć o co chodzi i na co mamy czekać  – powiedział Igła
-To panowie nic nie wiedzą ? –zapytała dziewczyna
-Nie bo to jest dla nich niespodzianka – powiedziała Magda…


Miałam jakieś małe problemy ze wstawieniem , ale juz jest dobrze . Zyczę miłego czytania ..

P.S.Pozdrawiam moją przyjaciółkę Anu :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz