piątek, 15 marca 2013

Rozdział XXXVI


-No trochę cię ominęło . W skrócie to Anka jest w związku z Bartmanem . – powiedziałam
-Ooo…no to gratulacje . – powiedział libero
-Dziękuję …Tylko jak coś to ta informacja zostaje tylko w naszym gronie – powiedziała Anu
-Spoko – odpowiedzieliśmy wszyscy chórem
-Igła idziesz dziś z nami na koncert ? – spytała Magda
-Jaki koncert ? – zapytał
-Zibi…Miałeś mu wysłać SMS-a – powiedziała Ania
-Upss…. Wybaczcie zapomniałem – odpowiedział
-Zapominalski ..Mniejsza z tym o jaki koncert chodzi ? –zapytał
- Z racji tego , że jutro wyjeżdżamy to dziewczyny wpadły na  pomysł aby dziś wybrać się na koncert Juli . – powiedział Piter
-Świetny pomysł . A o której i gdzie on będzie ?– powiedział
- Tego jeszcze nie wiemy .Ale Madzia się dowie . – oznajmiłam
-Ołkej..-powiedział
-Dobra skończmy już te konwersacje przed halą i chodźmy się na trening przebierać – powiedziała Anu
-Faktycznie . Musimy już iść – potwierdziłam po czym poszliśmy do szatni . Chłopaki poszli oczywiście do oddzielnej ! . Gdy weszłyśmy do naszej szatni to  dziewczyny się już przebierały . Jak zwykle było wesoło . Najbardziej to humor doskwierał Kiki i Marioli. Nie wiem jak to się stało , ale po naszej szatni zaczęły latać buty i koszulki . Jednym to ja nawet oberwałam .Wyjątkowo dziś wyszłam z Anu i Magdą jako pierwsza z szatni . Zwykle to ostatnie wychodziłyśmy . Powiem szczerze , że takie trochu z nas guzdrały , ale największa to chyba ze mnie . Poszłyśmy i siadłyśmy na ławce . Czekałyśmy na resztę i trenera .
Po około 5 minutach czekania wszyscy wyszli  szatni . Przyszedł również trener .
-Więc słuchajcie dziewczyny jak wiecie chłopaki jutro wyjeżdżają . Mamy dziś z nimi przed ostatni trening , więc  tej racji nie będę wam robił rozgrzewki . Rozgrzejcie się sami . Później zagramy  może jakiś turniej . Ale to jeszcze zobaczymy na razie to się do rozgrzewki zabierać – powiedział trener i poszedł do swojego biura rozmawiać z prezesem .
Zaczęliśmy rozgrzewkę . Najpierw pobiegaliśmy , później rozgrzewaliśmy się w parach . Ja ćwiczyłam z Piotrkiem , Anka z Zibim a Madzia z Igłą . Zastanawiałam się czy przypadkiem nie zostanę stratowana piłkami od środkowego . Podobne przypuszczenia miała Anu . Z resztą nie dziwię się jej . Ćwiczyć z osobą , która ma tyle siły to jest naprawdę coś …. Na szczęście chłopaki nas oszczędzili z wyjątkiem Igły , który Magdy nie oszczędzał ale w sumie to i jedno i drugie grają na najtrudniejszej pozycji czyli LIBERO więc dla nich to była pestka .
Po rozgrzewce z piłkami przeszliśmy na atak . Z jednej strony rozgrywała na zmianę Iza z Dorotą  a z drugiej Lukas 
 
Po rozgrzewce z piłkami przeszliśmy na atak . Z jednej strony rozgrywała na zmianę Iza z Dorotą  a z drugiej Lukas  .  
-I jak ci się atakuje ? – zapytał Pit
-A dobrze – powiedziałam
-A kto lepiej wystawia ?
-Hm…Wiesz trudno mi to ocenić bo moim zdaniem i Lukas i dziewczyny bardzo dobrze rozgrywają. A twoim zdaniem to kto lepszy ?
-Z przyzwyczajenia wolę oczywiście Lukasa , ale przyznam że dziewczyny są też bardzo dobre .
-Wiadome , że my jesteśmy ciut lepsze
-Aaa pewnie i co jeszcze ?
-A nic ..Ej dobra ja idę na zagrywkę
-No to ja idę odbierać
-A co nie idziesz zagrywać ?
-Nie . Idę odbierać twoje zagrywki
- Wybacz , ale tam nie ma co odbierać .
-Zobaczymy
-Haha spoko . – powiedziałam po czym poszłam na zagrywkę . O dziwo dziś zagrywka szła mi o wiele lepiej niż zwykle . Po zagrywce trener rozdzielił nas na drużyny mieszane . Mieliśmy grać szóstkami . Ja byłam oczywiście z Anu , Magdą , Pitem , Zibim i Igłą . Drużyna rewelacyjna , ba najlepsza .
Pierwszy mecz zagraliśmy z drużyną Kiki . Prócz niej w drużynie byli  jeszcze Mariola , Rachel , Paul , Lukas i Kosok . Pierwszego seta wygrała drużyna Kiki ,a drugiego my . Największa walka była o trzeciego seta , lecz po długiej i zaciętej walce wygraliśmy go .
Następny mecz zagrała drużyna Izy w składzie : Ania Podolec ,Justyny , Sylwią , Wojciech i Rafał   z drużyną Doroty Wilk  w składzie : Dorota Pyrkosz , Anita , Noris , Yulia  i Klaudia . Niestety drużyna Doroty grała bez  siatkarza , ponieważ nie przyjechał cały zespół Resovii .
Lepsza okazała się drużyna Izy . Następny mecz zagraliśmy z drużyną Doroty . Jak po przednio również wygraliśmy . Na takim naszym koncie mieliśmy już dwie wygrane , ale tak naprawdę to liczyła się dobra zabawa a nie wygrana . Kolejny mecz zagrała drużyna Kiki z drużyną Izy . W tym meczu  drużyna Kiki okazała się lepsza .
Jako iż drużyna Izy i Eriki miały po jednej wygranej zagrały jeszcze jednego seta , by mogło się rozstrzygnąć która drużyna ma grać z nami o I miejsce  .
 Jak po przednio wygrała drużyna Kiki .

Jak obiecałam tak dodaję dłuższy rozdział . Przepraszam za porę , ale wcześniej nie mogłam jakoś obrać słów . Mam nadzieję  , że się spodoba ....Pomyślałam , że jeśli pod tym postem znajdzie się 5 - 10 komentarzy to zorganizuję jakiś konkursik . Co wy na to ? Życzę miłego czytania i komentowania....Dobrej nocy życzę :)

P.S.Co myślicie o takiej zmianie w wyglądzie bloga ? Podoba wam się ?

Zdjęcie by moja przyjaciółka Anu...

1 komentarz: