niedziela, 6 stycznia 2013

Rozdział III


Nie  wahając się dłużej szybko  zadzwoniłam do Agaty i jej powiedziałam jaka jest sytuacja . Zgodziła się z nami jechać .  Trochu zastanowiło mnie czemu nagle moja ciocia zrezygnowała z pójścia z nami na mecz no , ale stwierdziłam , że nie będę się jej wypytywać. Nagle dostałam sms  był on  od Nadii , która zaproponowała mi spotkanie w galerii o 15 . Miałam godzinę czasu na przygotowanie się . Na szczęście mieszkałam niedaleko galerii . Szybko się umalowałam i wyszłam z domu . Przy wejściu do galerii ujrzałam plakat z ogłoszeniem , że dziś będzie spotkanie z siatkarkami Atomu Trefl Sopot. Ucieszyło mnie to , ale mina mi zrzedła gdy zobaczyłam , że spotkanie rozpoczyna się za 10 min .Zadzwoniłam do Nadii i powiedziałam jej byśmy spotkały się tam koło KFC gdzie będzie spotkanie. Po czym pobiegłam szybko pod to  KFC i czekałam na nią . Nagle zaczął mnie ktoś wołać z tyłu . Obejrzałam się i ujrzałam Nadię która mi macha bym do niej podeszła . Ta mi wyjaśniła , że możemy wejść tam do siatkarek , gdyż jedna z nich jest dziewczyną jej brata . Niestety nie chciała mi zdradzić , która to siatkarka .


Na razie taki krótki . Pod wieczór będzie dłuższy . :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz