wtorek, 22 stycznia 2013

Rozdział XV


Po długim mierzeniu sukienek  każda kupiła sobie jakąś sukienkę . Po zakupach  w H&M poszłyśmy kupić buty . Wybór był ogromny ! Michał doradzał każdej z  nas . Gdy już kupiłyśmy wszystko co było nam potrzebne poszłyśmy z Michałem do New Yorkera , by sobie coś kupił . Uwielbiał ten sklep . Podczas siedzenia w przebieralni i czekania na niego  Madzia znów rozdawała autografy . Z przebieralni wyszedł Michał.
-I jak ? Podoba się ? –zapytał
-Takkk!!! – odpowiedziałyśmy
-Będziemy dziś wyglądać olśniewająco ! –powiedziała Aga
-Tak…. Szczególnie ty z Michałem .Jesteście najładniejszą parą ! –powiedziała Ania
-Wy też jesteście śliczne. – powiedziała Aga
-No dobra . Niech Ci będzie ! – powiedziałam
-To co idziemy do kasy ? – zapytała Magda
-Tak . Poczekajcie ja się tylko przebiorę – powiedział Michał i poszedł się przebierać .
-Oki…. Tylko się tam spiesz ! –powiedziała Aga
-Dobra paczcie która jest godzina już jest 15! Ja będę się zbierać bo jeszcze muszę się ubrać i umalować . To do zobaczenia . Paaaa ..-powiedziała Magda
-Ja też będę się już zbierać . – powiedziałam
-I ja! – powiedziała Anu
-No to do zobaczenia na imprezie. – powiedziałam
-Pa! – powiedziała Aga
Wyszłyśmy z galerii i ruszyłyśmy z Anią w kierunku mieszkania mojej ciotki . Po drodze gadałyśmy i plotkowałyśmy jak to na przyjaciółki przystało . Gdy doszłyśmy do mieszkania w drzwiach stanęła ciotka .
- No to ja na ciebie czekam i czekam . Naleśników nasmażyłam i nie ma kto jeść . Ooooo…. widzę , że przyprowadziłaś przyjaciółkę ? –zapytała ciotka
-Przepraszam byłyśmy jeszcze w galerii bo zostałyśmy zaproszone na imprezę z chłopakami z Asseco Resovi Rzeszów . A tak to jest Ania . – powiedziałam
-Witam miło mi . –powiedziała Ania
-No to co tak w drzwiach stoicie ?? Zapraszam was   na moje pyszne naleśniki . Zaraz mi wszystko opowiecie . –powiedziała ciotka
-Chodź Anu . – powiedziałam po czym poszłyśmy do kuchni po naleśniki 


I jak podoba się ? Dziś taki krótki ponieważ powoli brak weny , ale jeszcze jakieś pomysły się znajdą . Jeśli chcecie ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz