niedziela, 27 stycznia 2013

Rozdział XIX


- Możemy iść . –powiedziała Magda po czym  usiedliśmy przy wolnym stoliku .
-Wera długo już trenujesz siatkówkę ? – zapytał Pit
-Tak już trochę . Trenuję od 6 klasy . – odpowiedziałam
-Nooo…..To długo . A Anu nie wiesz ile trenuje ? –zapytał
-Wszystkie trenujemy od 6 klasy . Oooo….Anu z Zbyszkiem  idą do nas . – powiedziałam
-I jak się Anu tańczyło ? –zapytała Magda
-A dobrze , dobrze . – odpowiedziała Ania
Podeszła do nas Agata z Michałem
-Kolejna …A tobie jak się tańczyło ? –zapytała Magda
-Aa…nie narzekam . –odpowiedziała Aga
-Hahahahahhaaa to Michał aż tak kiepsko tańczy ? –zaśmiał się Zbyszek
-Nie on jest świetnym tancerzem to ja depcze wszystkim po nogach . – odpowiedziała Aga
- O czym wy tak rozmawiacie ? – zapytał Michał
-A o tańcu . –powiedziała Magda
-Ja się będę już chyba zbierać bo dochodzi już północ , a jutro przecież trening . –powiedziała Ania
-Ja też się będę zbierać . Czekaj Ania zamówimy taksówkę . –powiedziałam
-Nie , nie  zamawiaj taksówki podwiozę was bo chyba też już będę się zbierać . –powiedziała Magda
-Michał my też już pójdziemy bo trening jutro o 9 . – powiedziała Aga
-Oki więc miło było z wami pogadać . – powiedział Michał po czym wyszedł z Agatą .
-Więc do zobaczenia jutro na treningu . – powiedział Zibi
-Do zobaczenia – powiedziała Magda
-Papa….-powiedziałam
-Na razie .- powiedziała Anu
Wyszłyśmy we trzy z klubu . Za nami wybiegł Zibi .
-Anu zapomniałem się ciebie zapytać czy dasz mi swój numer telefonu . –powiedział
-Oki …To daj mi swój telefon  to ci napisze . – powiedziała Anu .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz