środa, 9 stycznia 2013

Rozdział VII


Obawiałyśmy się wyników tego castingu . Poziom wymagań był wysoki , ale nie ma co się przejmować .
-Wera , Aga patrzcie Magda do nas macha . –powiedziała Anu.
-Ano faktycznie . Ona coś ukrywa . Cały czas się śmieje i jest taka zadowolona . –powiedziałam
- A skąd wy Magdę Kuziak znacie ? Czy ja o czymś nie wiem ? Mówcie mi tu …-powiedziała Agata
-A to długa historia . Długo by tu opowiadać . Nie ma teraz czasu bo się właśnie drugi set zaczyna . Powiemy ci po meczu wszystko . –powiedziałam
Siadłyśmy i śpiewałyśmy razem z kibicami . Nagle ktoś zaczął wołać  Agatę . Agata się obróciła , po czym wybiegła z płaczem z hali . Razem z Anią pobiegłyśmy za nią . Nie wiedziałyśmy o co chodzi .
-Aga co się stało ? Czemu płaczesz ? – zapytałam
-On tam jest . On tam jest z tą swoją nową laską . Podobno ładniejszą ode mnie . –powiedziała Agata.
-On to znaczy kto ?? I czemu taka zła na niego jesteś ? Opowiadaj nam całą historię . –powiedziała Anu
-Michał . Mój były chłopak .Chodziłam z nim dwa lata . Wszystko było piękne  , aż pewnego dnia dostałam sms , że nasz związek nie ma sensu .Podobno wszystko przez to , że odrzuciłam tą ofertę z agencji modelek.
-Czemu nic nie mówiłaś , że nie jesteście już razem ?A skąd on się nagle na meczu znalazł ? Przecież zawsze odchodził od nas jak gadałyśmy o siatkówce . A ta niby lalunia to jego dziewczyna ? – zapytałam
-Tak to jego nowa dziewczyna . Nie wiem skąd  nagle takie umiłowanie do siatkówki . Wiecie co może chodźmy na mecz . Szkoda czasu na wypłakiwanie wspomnień i tego co było . –powiedziała Agata po czym wstała .
-Szczerze to się okazał pustym , bezuczuciowym chłopakiem . Nie przejmuj się nie był po prostu ciebie wart . Pewnie po jakim czasie zerwie z tą lafiryndą i zrozumie wtedy , że stracił coś ładnego i cennego . – powiedziała Anu
-Aga masz rację chodźmy na mecz . Szkoda biletów to po pierwsze a po drugie zaraz zacznie się trzeci set a później będą ogłoszone wyniki . Chodźmy . –powiedziałam po czym wszystkie wróciłyśmy z powrotem na halę i dalej kibicowałyśmy .Również drugiego jak i trzeciego seta wygrały Atomówki  . Po skończonym meczu trener  Atomu poprosił kibiców , aby poczekali jeszcze na siatkarki , ponieważ miały coś ważnego do powiedzenia . Dziewczyny szybko się przebrały i wybiegły wszystkie z szatni z dużą białą kopertą , którą przekazały trenerowi . W tej chwili serducho zaczęło jakoś tak mocniej bić naszej trójce .
-Dziś rano były castingi na zawodniczki do naszej drużyny . Wybór był  ciężki , ale komisja wybrała trzy dziewczyny , które od jutra zaczną trenować u nas . Dziewczyny , które zostaną wyczytane zapraszamy do nas na środek . Tymi szczęściarami zostają :
Weronika , Anna oraz Agata . Zapraszamy was dziewczyny na środek .- powiedział trener Atomu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz