czwartek, 10 stycznia 2013

Rozdział VIII


Zamurowało nas .Pobiegłyśmy uśmiechnięte i zadowolone do trenera Atomówek . Wszyscy się patrzyli na nas , fotograf robił nam zdjęcia a my płakałyśmy ze szczęścia . Gdy Michał ujrzał Agatę stojącą obok trenera zaraz podbiegł do barierek zostawiając swoją ‘dziewczynę’ . Aga nawet nie popatrzyła w jego stronę . Zaraz zadzwonił do niej telefon . Numer nieznany więc Aga odebrała :
-Proszę wybacz mii…..Ja cię nadal kocham …Muszę ci coś wyjaśnić !  - powiedział
-NIE ! Daj mi spokój ! Idź ty sobie do tej lali . No chyba , że już jej zdążyłeś wysłać sms – a o treści , że już jej nie kochasz ? Jak szukasz pocieszenia to go u mnie nie znajdziesz . – powiedziała
-Daj mi jeszcze jedną szansę . Naprawdę wybacz mi !! PROSZĘ CIĘ ! –powiedział
-Wiesz co nie mam teraz za bardzo czasu rozmawiać . Paaaa!..-powiedziała po czym się rozłączyła .
-Aga wiesz ja nie chcę się wtrącać , ale może spróbuj mu dać drugą szansę ? Wiesz zastanów się . Czasem ludzie się zmieniają ….-powiedziała Anu
-Na pewno nie on . W sumie to masz może i rację . Spróbuję mu dać jeszcze jedną szansę . Tylko pod jednym warunkiem ja się nie będę mu prosić . Jak mu na mnie zależy to niech mnie gdzieś zaprosi albo coś .  – powiedziała Aga
-Dziewczyny ja zaraz wracam..-powiedziałam i poszłam zadzwonić . Zadzwoniłam  do Michała .
-Hej . Bardzo Ci zależy na Agacie ? – zapytałam
-Tak…A co masz jakiś pomysł ? Muszę jej jeszcze coś wyjaśnić . –powiedział
-Mam pomysł…znaczy się to jest chyba marzenie Agi więc po prostu weź ją dziś zaproś do jakiejś restauracji . A tak w ogóle to co ty chcesz jej wyjaśniać ?! Zerwałeś z nią przez sms , chamsko potraktowałeś  i zdążyłeś się pocieszyć . Ciesz się , że ci dała tą drugą szansę . ZADZWOŃ do niej i ją zaproś ! – powiedziałam
-Jakiego sms-a ?! Ja z nią nie zrywałem to ona ze mną podobno . Tak mi chłopacy powiedzieli . Zaraz do niej zadzwonię..-powiedział
-Że co ?! Przecież chodząc dwa lata z Agatą wiesz, że ona by czegoś takiego nie zrobiła . A nie przyszło ci do głowy , że może się jej zapytasz czemu taką decyzję podjęła ? W ogóle to ty mi się nie tłumacz tylko szybko do niej dzwoń . Będę kończyć bo właśnie idzie Ania i Aga .-powiedziałam po czym się rozłączyłam .
Nagle zadzwonił do Agaty telefon z nieznanego numeru .  Dzwonił Michał , który ją chciał zaprosić . Aga odeszła pare kroków ode mnie i Anu .
-Niech zgadnę zadzwoniłaś do Michała ? – zapytala Anu
-Tak ..Ma ją dziś zaprosić do restauracji i jej wyjaśnić coś…Teraz ciiiii..! Agata nadchodzi .-powiedziałam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz