czwartek, 24 stycznia 2013

Rozdział XVII


Agata i Michał byli już na miejscu . Usiedliśmy razem przy stoliku . Podszedł do nas kelner :
-Dzień dobry , co podać ? –zapytał
-Ja dziękuję – powiedział Michał
-Ja również dziękuję  – powiedziała Magda
-Ja poproszę małego drinka – powiedziała Agata
-Ja również proszę małego drinka – powiedziałam
-I ja…-powiedziała Ania
-Czyli trzy małe drinki ? – zapytał
-Tak zgadza się . –powiedziała Aga
-Dobrze to zaraz przyniosę – powiedział kelner i poszedł do baru z naszym zamówieniem .
Czekając na picie patrzyłyśmy jak dziewczyny tańczą z siatkarzami do piosenki ,,Ona tańczy dla mnie’’ zespołu Weekend . Tańczyli profesjonalnie . Przyszedł do nas kelner:
-Proszę trzy małe drinki . –powiedział
-Dziękujemy ! –odpowiedziałyśmy chórem
-Życzę udanej zabawy ! –powiedział kelner  po czym poszedł do  innego stolika
-Aga może zechciałabyś iść ze mną potańczyć ? –zapytał Michał
-Dobra to chodźmy . Dziewczyny zaraz wracamy . – powiedziała Aga
-Oki…I jak podoba wam się impreza ? –zapytała Magda
-Tak a tobie ? –zapytałam
-Mi również. Oho idą chłopaki ! –powiedziała Magda
W naszą stronę zmierzał Zbyszek , Pit i Paul .
I jak podoba się ? – zapytał Zibi
-Podoba, podoba . – odpowiedziała Ania
- A ta wasza koleżanka to gdzie ? –zapytał
-Tańczy z chłopakiem Michałem – odpowiedziałam
-A wy co ? Nie idziecie tańczyć ? –zapytał Pit 


Dziś troszkę krótszy niż poprzednie no , ale cóż powoli weny brak . ;( 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz