sobota, 19 stycznia 2013

Rozdział XIV


Po ataku zagraliśmy mecz . W szatni wszystkie rozmawiałyśmy w co się ubrać na dzisiejszą imprezę z Soviakami .
-Wera w co się ubierasz ? – zapytała Mariola
- Jeszcze nie wiem jadę z dziewczynami na zakupy . A ty ? –zapytałam
-Ja prawdopodobnie cekinową sukienkę .  – powiedziała Mariola
-Aga a Michał idzie  z tobą na imprezę ? – zapytała Ania
-Ty wiesz , że się nie spytałam czy mogę przyjść z osobą towarzyszącą . Madziuuuuuu ………jak myślisz mogę go wziąć ? –zapytała
-Hm…..Poczekaj zaraz się go zapytam jak go znajdę . – Powiedziała Magda i poszła szukać Zibiego
-Dziękujeeee…..-powiedziała Aga
-Anu jak chcesz to możesz iść ze mną po galerii prosto do cioci . – powiedziałam
-Ołkii…To pójdziemy . Muszę z tobą pogadać . – powiedziała Anu
-Aga a ty z nami idziesz do galerii czy wracasz z Michałem ? –zapytałam
-No idę z wami . No chyba , że mnie nie chcecie ..?-powiedziała Aga
-Chcemy , chcemy ! – odpowiedziałam wraz z Anu
-Oki..To weźmy rzeczy i ruszajmy w kierunku galerii . – powiedziała Aga
-Dobra tylko na Magdę poczekamy . –powiedziałam .
Do szatni weszła Magda.
-Możesz przyjść z Michałem . To co idziemy na zakupy ? – zapytała Magda  
-Takk ! – odpowiedziałyśmy po czym wyszłyśmy z hali . Przed halą już czekał na nas Michał.
-Michał słuchaj zostałyśmy zaproszone wraz z tobą by pójść na imprezę z Soviakami . Właśnie idziemy teraz do galerii . Ty idziesz z nami nie wywiniesz się . – powiedziała Aga
-No dobra , dobra . –powiedział Michał
 Poszliśmy na piechotę gdyż galeria była niedaleko . Po drodze parę osób nas zaczepiło prosząc o Autografy . Gdy doszliśmy do galerii poszliśmy  do  H&M. Wybór był tak duży , że nie mogłyśmy się zdecydować .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz