wtorek, 8 stycznia 2013

Rozdział V


Na szczęście byłyśmy przed czasem  . Musiałyśmy jedynie czekać na brata Nadii . Na szczęście nie czekałyśmy długo . Gdy weszłyśmy do pomieszczenia nadal nie mogłyśmy uwierzyć , że zaraz będziemy rozmawiać z naszymi Idolkami . Z początku na parkiecie mało osób tańczyło , ale gdy został puszczony hit ,,Ona tańczy dla mnie ‘’ to nagle wszyscy zapełnili parkiet . Po piosence poszłam z Anu do baru po picie . Nadia została na parkiecie z bratem . Gdy piłyśmy małego drinka podeszła do nas Magdalena Kuziak libero drużyny .
-Witajcie . Jak się wam podoba impreza ? Właśnie my  się chyba pierwszy raz widzimy . Magda jestem . – powiedziała
- Hejjjj….Miło mi jestem Ania . Jest pani moją Idolką .
- Witaj.. Jestem Weronika . Impreza – odlot. Jeszcze nigdzie nie byłam na takiej fajnej imprezie .  
- Miło mi was poznać i proszę nie mówcie mi pani . – powiedziała Magda
-Chciałabym się ciebie zapytać jak ci się w drużynie podoba ? To prawda , że jesteście ze sobą mocno zgrane ? – zapytała Ania
-Drużyna rewelacja . Jesteśmy bardzo zgrane . Gdy przegramy mecz to nigdy nie obarczamy winą jednej osoby bo to tak naprawdę wszystkie popełniamy błędy więc jak coś to wina drużyny .  – odpowiedziała Magda
-Wooww….Być w takiej drużynie to szczęście . Również trenuje siatkówkę i teraz już wiem , że jak w klubie nie ma zgranej drużyny to ciężko jest cokolwiek wygrać . Na szczęście trenuję już w innym klubie gdzie atmosfera jest zupełnie inna . – powiedziałam
-Czyli sukcesem jest tak naprawdę zgrana drużyna . – powiedziała Ania
- Tak to jest główny ‘przepis’ sukcesów gier zespołowych .Dziewczyny nie obraźcie się , ale ja już będę się powoli zbierać . Przecież jutro mam mecz , ale nie martwcie się zostawię wam mój numer telefonu .  – powiedziała Magda
-Wiemy , wiemy . Wybieramy się na jutrzejszy mecz .  – powiedziała Ania
- To do zobaczenia jutro . Radzę wam byście były o 10 . – powiedziała Magda po czym  poszła pożegnać się z koleżankami z zespołu .
-Dlaczego o 10 ? Wiesz co będzie ? – zapytała Anu
-Niestety nie, ale nic nie stoi na przeszkodzie by być na miejscu o 10 tak jak mówiła Magda .Ja będę wcześniej . Przekażę też Agacie . A ty ?  -powiedziałam
-Ołkejj….To ja też .Idziemy potańczyć ? No chodźźź….
-No dobra chodź  dołączymy się do Nadii .
Wypiłyśmy do końca nasze drinki po  czym poszłyśmy do Nadii .
-Widziałam , że rozmawiałyście  z Magdą . – powiedziała Nadia
-Tak rozmawiałyśmy chwilę . Bardzo miła z niej osoba . Wiecie co może pójdziemy poznać więcej dziewczyn ? Co wy na to ? – zapytałam
-Dobra myśl . No to chodźmy . –powiedziała Nadia
Najpierw przywitałyśmy się z Mariolą Zenik , a później chwilę porozmawiałyśmy z Anną Podolec . Anka rozmawiała też chwilę z Klaudią Kaczorowską . Po rozmowach zatańczyłyśmy jeszcze Psy - Gangnam Style po czym wyszłam z Anką z imprezy . Nadia została jeszcze z bratem . W drodze do domu cały czasz zastanawiałyśmy się z Anią o co chodziło Magdzie .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz