środa, 23 stycznia 2013

Rozdział XVI


Naleśniki były wyborne . Podczas obiadu ciotka jak to ona chciała się wszystkiego dowiedzieć.
-Więc powiedzcie jeszcze raz co to za impreza ? –zapytała
-Impreza z siatkarzami Asseco Resovii Rzeszów . –powiedziałam
-Wow…A co to  jest za klub ? –zapytała
Razem z Anu zrobiłyśmy wielkie oczy jak usłyszałyśmy to pytanie .
-To jest klub  który gra w plus lidze czyli siatkówce męskiej . –powiedziałam
-Aaaaa …. I o której idziecie na tą imprezę ? –zapytała
-Przyjedzie po nas Magda Kuziak o godzinie 18 proszę pani . –powiedziała Anu
-Ta Magda Kuziak ? Siatkarka Atomu ?! – powiedziała ciocia
-Tak…Jak chcesz to ją tutaj zaproszę i ją poznasz . –powiedziałam
-Naprawdę ?! No to może szybko upiekę jakiś placek . Chcecie ? –zapytała
-Nie wiem czy Magda i my będziemy mieć tyle czasu dziś . Może zaproszę ją i Anu do nas jutro? Ciociu wybacz ale jest już16:30 a o 18 Magda przyjeżdża . Jeśli pozwolisz to już pójdziemy się powoli szykować . –powiedziałam
-Oki..To już lećcie się ubierać . – powiedziała
Poszłyśmy z Anu do pokoju i zaczęłyśmy się malować . Wymalowałyśmy sobie tylko rzęsy , ponieważ nie przepadałyśmy za mocnym makijażem . Nim się obejrzałyśmy byłą godzina 17:30 a my jeszcze byłyśmy nie ubrane . Szybko ubrałyśmy nasze sukienki i buty . Gdy wyszłyśmy z pokoju i pokazałyśmy się cioci normalnie oniemiała z wrażenia .
-Omg…Jakie wy śliczne jesteście . Coś mi się wydaje , że nie jeden siatkarz was do tańca poprosi .  – powiedziała ciocia
W tym momencie zadzwonił dzwonek do drzwi . Weszła Magda w swojej ślicznej turkusowej sukience . Wszystkie trzy wyglądałyśmy olśniewająco .
-Madzia to jest moja ciocia a zarazem twoja wielka fanka . –powiedziałam
-Miło mi panią poznać ! – powiedziała ciocia
-Mi również . – powiedziała Magda
-To co idziemy ?  -zapytała Anu
-Tak . To papa ciociu nie wiem o której wrócę więc nie czekaj na mnie . Jak coś to może u nas przenocować Anu ? –zapytałam
-Oczywiście ! To życzę wam miłej zabawy . –powiedziała ciocia po czym wyszłyśmy z mieszkania  i ruszyłyśmy samochodem Magdy w stronę klubu w którym miała się odbyć impreza . Na miejscu byli już siatkarze . Wszyscy się nam przyglądali i pytali ,,Co to za śliczne dziewczyny przyszły z Magdą ? ‘’

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz