piątek, 18 stycznia 2013

Rozdział XIII


Próbowałyśmy zachować spokój . Nie chciałyśmy się ośmieszyć . Gdy weszli trener kazał nam się rozgrzewać . Najpierw biegałyśmy a później rozciągałyśmy . Wraz z Magdą poszłyśmy sobie na koniec Sali do kąta i tam się rozciągałyśmy  . Niespodziewanie podeszli do nas cichy Pit , ZB9 i Igła .
-Witaj Madziu . Które to są te największe nasze fanki ? – zapytał Pit
-To te trzy . Agata , Anna i Weronika . – powiedziała Magda
My siedziałyśmy cicho i nic się nie odzywałyśmy . Nie wiedziałyśmy skąd Pit wie , że jesteśmy takimi fankami Resovii .
-Ja jestem Pit . To jest Zbyszek a to Krzysiek . –powiedział Pit
-Miło nam – odpowiedziałyśmy chórem .
-Zapraszamy was na naszą imprezę . Z chęcią się poznamy .Przyjdziecie ?  – powiedział Zibi
-Chętnie…..-powiedziała Anu
- Pewnie – powiedziałam
-Oczywiście ! – powiedziała Aga
-Magda a ty będziesz ? –zapytał Zibi
-Tak będę . Dziewczyny jak chcecie to po was podjadę i pojedziemy razem co wy na to ? –zapytała Magda
-Ołkejjj….A o której jest ta impreza ? –zapytałam
-Zibi  właśnie zapomniałeś  powiedzieć dziewczynom o której . Impreza jest dziś o 19.Magda wie gdzie to was zaprowadzi . –powiedział Igła
-Dobra panowie chodźmy do chłopaków bo musimy coś po atakować . –Powiedział Zibi po czym poszli atakować .
-Madziu a skąd oni wiedzieli , że my jesteśmy fankami .Hmmmm…??-zapytałam
-A wieszzzz tak jakoś wyszło . No ale widzicie już dostałyście zaproszenie na imprezę . A o której mam po was przyjechać ? –zapytała Magda
-Hm……Może koło 18 ? –zapytała Anu
-Oki…A w co się ubieracie ? –zapytała Magda
-Właśnie w co się ubrać ? Może pójdziemy zaraz  po treningu na zakupy ? Co wy na to ? – zapytała Aga
- Możemy iść . Idziesz z nami Madzia ? –zapytałam
-Pójdę . To czekajcie na mnie po treningu . Chodźmy teraz jeszcze zaatakować .- powiedziała Magda po czym poszłyśmy po piłki i zaatakować .

2 komentarze:

  1. Fajne opowiadanie, naprawdę fajne.
    Zastanawia mnie tylko ile dziewczyny mają lat ??
    Zapraszam do mnie http://crisija.blogspot.com/2013/01/rozdzia-21.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny mają 19 lat :) Dziękuje :D Z chęcią przeczytam

      Usuń