poniedziałek, 17 czerwca 2013

Rodział sześćdziesiaty szósty



……
W końcu dziś będzie wizyta u adwokata . Myślę , że będzie wszystko ok . A jak by inaczej ?
-Słyszałaś jaką niespodziankę dla Anu szykuje Zbyszek ?
-Nie . Jeszcze nie , ale jestem pewna iż mi ją zaraz ujawnisz 
-Więc on zamierza jej się oświadczyć
-Ooo …Żartujesz ?
-Nie
-Szczęściara …-powiedziałam
To żem powiedziała ! Jeszcze Piotrek może pomyśleć sobie , że nie jestem szczęśliwa czy coś . Język za zębami musze się nauczyć trzymać . Kurde noooo…. Dobra ogar .
-Podziw dla niej za wytrzymanie tyle czasu z Zibim .
-Eeee on nie jest chyba taki zły . Nie ma co ważne , że jest w końcu szczęśliwa . Chyba czas w drogę ?
-Tak
Równo o czasie zostałam zaproszona do biura .
-Wita nazywam się Agata Przybysz . Będę panią reprezentować .
-Miło mi . Ja nazywam się Weronika Sokolińska a to mój chłopak .
-Jestem Piotr Nowakowski .
-Znam pana . Wiem pewnie to zabrzmi dziwnie , ale oglądam mecze Plus Ligi i wiernie kibicuję . Dobra przejdźmy do rzeczy .
Wszystko opowiedziałam bardziej dokładnie. Przez telefon tylko ogólnie powiedziałam o co biega …Adwokatka była bardzo sympatyczna i miła . Miała też bardzo dobre opinie . Sądzę , że pomoże coś zaradzić . Po godzinie rozmowy wiedziałam już to co chciałam . Faktycznie to wezwanie okazało się podróbką . Oczywiście oprócz tego świstka papieru  rozmawiałyśmy o porwaniu . Jesteśmy dobrej ba nawet bardzo dobrej myśli . Innej  opcji ja tu nie widzę .
Po wyjściu z kancelarii zadzwoniłam szybko do rodziców a później do Anki . Przyjaciółka stwierdziła , że trzeba to uczcić . Zaprosiła nas dziś na kolację . Pewnie później będziemy oglądać jakiś film . Zawsze jak mnie Anka zapraszała to nie obyło się bez filmu .
-Anka z Zibim zaprasza nas do siebie na kolację – powiedziałam
-To miłe z ich strony . – oznajmił Pit
-Mam przeczucie , że Zbyszek dziś się jej oświadczy  
-Ja nie mam przeczucia ja wiem , że on to dziś zrobi . Mówił coś o najbliższym spotkaniu …


 Mam nadzieję , że się nie nudzicie opowiadaniami . Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. Dzika impreza u Anki i Zbycha :DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest Anu, Wera, Piotrek i Zibi i jest impreza :DD Czekam na nowy rozdzial i pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście nie ma takiego towarzystwa nie ma imprezy :D Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Ciekawie :) pewnie że się nie nudzimy :)
    Pozdrawiam
    http://pasio-passione.blogspot.com/2013/06/dwojka.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się :) Wpadam na bloga już nawet czytałam :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń