środa, 12 czerwca 2013

Rozdział sześćdziesiąty pierwszy



Obudziłam się .Czekało mnie i Ann dziesięć dni nudy w szpitalu .
Chociaż nie ma co narzekać . Z dnia na dzień stan zdrowia się poprawiał . Chłopaki zaglądali codziennie po kilka razy . Rodzice postanowili przedłużyć swój urlop . Mama to stwierdziła , że póki w pełni nie będziemy zdrowe nie wyjedzie . Ku mojemu zdziwieniu w odwiedziny zawitali do mnie rodzice Piotrka . Bardzo mili z nich ludzie  i tacy spokojni oraz poukładani . Na szczęście czas szybko minął i wreszcie mogłyśmy wrócić lecz nie do hotelu a do domu Piotrka i Zbyszka . Za bardzo się bali o nas ….
-Później musicie iść na Policję – oznajmił Zibi
-Serio ? – spytałam
-Niestety . Musicie zeznania złożyć .- odpowiedział Pit
-Będzie dobrze Wero . Dobra to do zobaczenia na komisariacie . – powiedziała Anu
-Do zobaczenie – oznajmiłam
Ann pojechała do Zbyszka a ja do Piotrka . Teraz zastanawiałam się co jeszcze mnie czeka… Najpierw porwanie , szpital i komisariat . Czuję się jak aktorka jakiegoś serialu kryminalnego . Brakuje mi tylko wezwania do sądu normalnie .
Odpukać !
-Widziałaś już moje skromne mieszkanko ? – spytał Pit
-Niestety jeszcze nie …Ale zaraz je zobaczę . A pro po wiesz może gdzie jest mój telefon ?
-Tak wiem na komendzie .
-A co on tam robi ?
-A tego to ja już nie wiem . A chciałaś gdzieś dzwonić ?
-Tak do Madzi i trenera .
-A właśnie chyba zapomniałem ci powiedzieć Magda wyjechała . Musiała bo urlop się skończył . Mówiła coś , że jutro Atomówki mecz z Muszyną gra .
-Oooo…I nas tam zabraknie . Trudno zostaje tylko TV jeśli nie masz nic przeciwko . Do trenera muszę koniecznie zadzwonić i powiedzieć co się zdarzyło .
-Nie musisz . Już to zostało zrobione . Macie obie miesiąc wolnego abyście w 100% odzyskały siły .
-Miesiąc ? To długo . Trudno . Dziękuję , że o wszystkim pomyślałeś . Nie wiem jak ja ci się odwdzięczę .
-Nic nie musisz się odwdzięczać . Ty jesteś ważna dla mnie a Anu dla Zibiego . Musimy się o was troszczyć . Zapraszam . To tutaj .
Dojechaliśmy pod nowy blok . Weszliśmy na drugie piętro . W końcu mogłam ujrzeć królestwo Cichego ….


I co myślicie ? Czekam na opinie . Pozdrawiam . Dobranoc :))

6 komentarzy:

  1. O pierwsza :D No to coz Anu i Wera beda mialy dlugi "urlop". Jestem ciekawa co bedzie dalej. Mam nadzieje, ze wszystko bedzie sie dobrze ukladac. Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy co to będzie :) Również pozdrawiam :))

      Usuń
  2. Według mnie mało akcji, ale i tak git :D Czekam na następny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anu cóż za poetycki komentarz :D Ok postaram sie w nastepnym napisać więcej akcji ;) Póki co to ja czekam na twój rozdział ;*

      Usuń
  3. dużo jest wątku Wery z Pitem, fajnie by było, jakby teraz coś o Zbyszku i Anu było, bo od czasu porwania nie ma prawie nic o nich, ale ogólnie świetny blog i szybko dodajesz rozdziały, co przy mojej małej cierpliwości jest dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wezmę sobie te uwagi i postaram się poprawić :))) Dziękuję , że się podoba ;) Pozdrawiam i obiecuję pozmieniać ;)

      Usuń